onsdag 30 december 2009

Måndagsklubben, bästa klubben

En mix av massa personal, festsökande gäster, mycket sprit och grym musik. Måndagsklubben i Tipi levererar som alltid, jävlar vilket drag det va i förrgår.
Kalla mig sinnessjuk, men jag gillar fan att sitta i skiten ibland. Det är när all öl är slut, du har ingen Jäger kvar, ciderfatet vägrar fungera, alla glas är varma från disken, isen är slut, kassan vägrar fungera, det finns inget papper i skrivaren, baren är fylld med skrikande gäster och personalen beställer mojitos (dö dö dö) och jag tittar på klockan och inser att den inte ens har passerat tolv och vi har minst två timmar kvar av samma kaos. Det är då jag drar igång Vill Du Bli Min Fru på anläggningen och dansar loss i baren. Jag älskar mitt liv.

PS. Hade egentligen tänkt att lägga upp en bild från måndagen, men det får komma senare, sitter i ett oidentifierat kök i vad jag hoppas är Branäs (Värmlands bästa afterski) och det enda sällskap jag har är min dator och mitt internet. Vart är jag och vad hände igår?

6 kommentarer:

  1. Vart är min kamera kan man också undra.

    SvaraRadera
  2. Karatefylla - you gotta love it!

    SvaraRadera
  3. Haha, kanske borde skaffa gps?

    SvaraRadera
  4. Haha! Du skriver så himla bra! Fortsätt så här, du är en star! Gott nytt!

    SvaraRadera
  5. Låter som att det är riktigt bra drag där på måndagsklubben. Så länge man håller humöret uppe brukar det gå finfint.

    SvaraRadera